.::Raya Haji 2010::.

Nampaknya raya haji aku tahun 2010 akan berakhir dengan bekerja di restoran Johnny kuantan la nampak nyer... WELL manager nie asyik push2 jew na start keje biler...(-_-") aku nak raya tau... Tak sabar2 lak dier... rindu la 2 kan2..hak2.. Da 2 kali dier telephone suwuh confirm tarikh sebenarnya.. Fist2 tu aku buat macam layan ta layan gak.... sebab aku cadang memang na keje.. tapi lepas raya la kot... tiber2, ader plak bukak plan nak pegi Gold coast australia... Aku pown da pikir duit da.. hehe hurmmm tapi bukan sebab tu jew... aku blaja pown da masuk sem 3 da nie.. da abis da pown .. HURM aku rasa baju aku pown da berkurangan.. kasut pown da makin ta cantik dimata da... rasa sem 4 nie banyak menda nak kene beli... So second time manager call aku pown decide na start 14hb...sebelum raya hari ahad.. takkan la baru keje 2 hari nak mintak cuti 3 hari kot... ader kene sidekick ngan manager aku jap g... BTW sebelum aku confirm kan ngan manager aku tu mesti la confirm dengan ibu tercinta dulu tul tak... Panas telinga aku kene bebel...hak2 cakap aku ta ske duduk rumah la aper la... OH! bonda sesungguh nya anak mu ini sangat suka duduk dirumah.. TETAPI anak mu ini tidak sanggup untuk menyusahkan mu dihari kelak... biler duit ptptn ku suda habis... amatlah malu untuk aku meminta kepada mu wahai bonda... MAKA dengan itu ampunkanlah anak mu tak balik beraya tahun ini yew..hak2 Akhirnya si ibu pown memberi restu nya... YESS..hak2 RIlek la umi... second raya tu orang mintak cuti eakkk.... hihi..(^-^)

so kepada kawan-kawan ku yang berada dikampung... maafkan sahabat mu tiada dikampung untuk beraya kerumah awek2..korang teruskan la perjalanan raya korang tanpa aku yew...kenangan kan aku dalam doa mu (~_~) ishh3... bye

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...