Meet da family

fist of all nak citer pasal my bezz frenz la. Sb aper permulaan aku punya blog nie citer pasal kawan-kawan nie sebab klo takde kawan hidup memang borink la for sure. hehe~ Melepak kat kedai maple ngan member2 nie da mcam hobi aku da. so in my life, aku rasa la aku ader 4 orang jew kawan baik. budak-budak nie memang berbeza la pada yang lain. seriously memang takde orang leh ganti diorang dalam hidup aku. Susah kot nak cari member-member yang leh sehidup semati ngan korang. tapi aku da jmpa 4 orang. korang ader?? hak3~


muhammad izwan bin abdul hamid (duan@malpe)jangan mara aaa~
aper yang bez pasal dier nie ialah sporting,tak berkira,tak tikam blakang senang2 dier mmg bez la. Aku kat balik umah nie takde orang lain da cari mesti dier punyer. Aktiviti yang biasa dilakukan semestinya karok~haha suara dier leh tahan bez la. puji lebih2 kang koyak spender member kan. Aper aper hal mesti aku roger dier dulu punyer la. Pastu dier klo ajak g mana2 jew ok jew, bayangkan la aku ngan dier takde keje na buat kat kuantan pastu takde keje kasi suggestion kat dier ajak g kl. Dier plak dgn tanpa memikirkan motif g kl tu bantai pergi shoot gerak. dengan aper pown takde selamba jew g.haha bengong~haiiya duan2 ko mmg bezz


muhammad khairon bin arsyad


Aku ngan member2 panggil dier yon jew. Skunk dier da jadi dak2 band da skunk. banyak perform kat majlis2 keramaian jew.haha~ hurmm aku ske kawan ngan dier nie sebab yang samer la ngan duan. Aku pown slu lepak n karok ngan dier.Biasa dier datang umah aku ngan duan la. Suara dier sedap gak la sebab tu ader orang invite dier masok band tol tak. Klo suara cam katak jew confirm2 la tak nyew der..hehe Tapi yang merbahaya dier nie korang jangan cari pasal ngan dier la. once dier da benci kat korang sampai ke-tua la dier benci, so don mess with yon.watch out~

Yusri



Good looking guy rite. so kepada cewek kat luar saner tu yang berminat bole la isi borang kat blog aku nie. aku nie kira manager lah.hak3 tapi dier ta ske yang seksi k. Sedap mata memandang n tutup aurat bole la isi borang eak.hak2 yus nie ta macam duan ngan yon. Dier lebih kepada sukan la. Klo ajak dier main futsal perghhh laju~. Ta kesah la main kat mana2 pown asal berpeluh katanya. ader skali tu main kat stadium. Entah camne bola kene mke dier tapi ta sure la camne leh kene kan. sama ader tanduk kew atau kene rembat. haha yang klakar nyew muke naik gegata. Menggelabah cari hospital or klinik bukak kol 11 malam. haha~ mengong..
perangai dier nie samer jew cam duan ngan yon. Tapi yang bez nyew pasal dier suke buat klakar. Dalam 4 orang nie dier paling klakar. Mengaku jew matured tapi perangai tak matang langsung. Cam budak2. tak tahan da perut nie dengar lawak dier. tgu nak pecah da nie.

Ahmad muhzani




sorry la mat takde gambar ko sorang sorang la. so aku sebat la gambar nie. Tapi nak buat camne ko asyik ambik gambar kan. So takde la gamba ko. hehe Kami panggil dier mat. Comel kan2. itu lah yang biasa aku dgr orang describe pasal si mat nie. n mostly gal la. hehe famous la tu konon. hAk. tapi disebabkan mke dier yang babyface nie la banyak masalah. Asal na masok pusat Karok jew kene tahan mintak ic. haha Mat2. simpan la janggut. Baru nampak tua skit. hehe. Satu g klakar pasal mat nie dier takde dompet tau. Handset la murah jew Pakai. Bukan takde duit beli enset mahal. Sebab aper dier takde menda2 camtu sebab dier kater klo aku ader menda-menda nie, Aku akan Suehh.. hahah setiap kali dier beli dompat jew mesti kene pau ngan mat indon.Dah braper kali buat ic balik pown aku ta tau. Mat seriusly ta kesah pasal duit. Klo call dier kater na pinjam duit For sure BOLEH! Bukan nak kata dier nie kaya tapi dia nie tak berkira. ta kesah la ngan saper2 pown. Tak kira la baru kenal kew aper kew. Ko da penah lepak satu table ngan dier borak2 mmg dapat la.

abis sude aku cerita pasal kawan2 kawan aku nie. motif aku citer pasal kawan2 aku nie adalah sebab aku nak korang tau yang kawan2 nie kedua terpenting selepas parent korang. Aper2 pown korang akan cari diorang nyew. So pandai2 la jga hati member2. Respect pada diorang. maksud aku takde la dgr jew menda diorang cakap. Tapi jangan masuk campur pasal perkara private diorang. bukan sumer menda boleh kongsi2. Takde member ibarat macam ko hidup sorang2 dalam dunia nie. tak kew borink tu der. Satu lagi biler korang mati nanti saper yang angkat keranda korang~ member2 jugak angkat.Aku ta risau la sebab ke empat2 penjuru keranda aku da ader orang tempat da. for sure kawan2 baik nie akan tolong angkat nyew. so jangan la sombonk. Jadilah seorang peramah n mesra ngan orang lain. Walaupown korang ta ske pasal seseorang tu. kawan jew la kan coz no body perfect dalam dunia nie. aku tulis pown da makin melalut nie so next time la sambunk k. Chow~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...