the person that i'm admire.hehe~

Zue. Yew aku admire orang bernama zue nie. Da lamer kot aku admire dier nie. Maybe sejak dibangku sekolah lagi.Bagi aku la dier comel,funny, Happy gold lucky, talkative. Sebab tu aku admire dier. Bangga la tu kan zue. hehehe~ Agak lamer la aku ta jmpa dier. Lepas jew SPM sumer member2 da bawak haluan masing2 da. Si Zue nie plak bantai tukar no tak bg tau aku pown, Macam mana nak Keep In Touch nyew, Lepas dua tahun aku melacurkan diri dalam Facebook. Dalam facebook nie la aku jmpa dier balik. Haha, tq facebook ko mmg bezz. Tapi skunk maser ta mengizinkan aku nak usha dier nie sebab aku sibuk ngan stdy. Yew mmg aku tak boleh focus 2 menda dalam satu masa. Orang cakap klo da sayang sanggup berkorban masa dan nyawa. Tapi aku ta bole. Bagi aku money come fist. No Money No Honey. Banyak lagi maser aku nak usha dier tapi klo stdy skunk la maser nyew.
So baik aku pentingkan menda yang patut didahulukan. Risiko mmg tgi la kan sebab dalam masa aku ta usha dier nie confirm2 la ader orang yang nak tackle dier dulu sebelom aku. Tapi aku percaya klo ader jodoh tu takkan kemana nyew. Walaupown aku tak tau dier nie ske kat aku kew tak. Rasa macam ader. Hint2 macam banyak jew dier kasi suwuh usha dier. Takpe lek2 jew. Sampai seru nanti aku Usha la eak. haha




hah nie gambar dier kasi kat aku. Aku pown ta pasti motif dier kasi gambar nie kat aku. Maybe dier nak cakap dier da makin cute kot.haha Whatever la kan. So korang mesti ta tau mana satu si zue nie kan. Aku sendiri pown malu nak bagitau kat korang dier yang mana satu. Pandai2 la korang teka. Jumpa la bomoh degawan kew, tilik pakai bebola Kristal kew klo boleh dapat jawapan yang korang nak tu. Aku just bagi hint kat korang dier dak paling cute dalam gambar nie. Nilai la sendiri. Cute tu satu benda yang subjective.Setiap orang nilai cute dari segi pandangan masing2. So aku pown takleh na cakap paper. Selamat mencuba dan selamat beramah hehehhe next time aku tulis g k... Check it out chow~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...