10 sebab saya suka Datuk Izwan Bin Paul Smith



(1)
.:sebab datuk ader kete kancil turbo WHY 469:.




kereta ini banyak berjasa lalu diberi nama kereta kejayaan



(2)
.:sebab datuk suka bawak saya bercuti:.



ice world bersama datuk izwan full sponsor~

satu lagi percutian full sponsor bersama datuk izwan di port dickson


(3)
.:sebab datuk share hobi yang sama dengan saya (karok~):.



muke ting-tong karok sampai subuh


(4)
.:sebab datuk pemurah n suka blanja saya "macam2"..hehe:.

ditaja sepenuhnya by datuk izwan


(5)
.:sebab datuk gila2 macam orang gila haha~:.


kebodohan tidur ditengah jalan...haha


datuk izwan yang sangat gila


(6)
.:sebab datuk tak kesah pasal duit sama saya:.


datuk nak kasi goldcard tu..hehehe


(7)
.:sebab mulut datuk tak gambang seperti sebilangan orang:.


image terpaksa dicencorkan yew..maaf~



(8)
.:sebab datuk seorang seorang yang style lagi hensem:.


yew sangat hensem~kan4


aiiche~ haha


fotoshoot untuk majalah



(9)
.:sebab datuk suka duit macam saya:.


yew saya giler duit~



(10)
.:sebab datuk kawan sehidup semati saya!:.

thumb up untuk datuk~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...