Aku lelaki pisau cukur?





Hurm bila berdating n then tgk pmpn yang kuar duit mesti lelaki itu dilabelkan sebagai tak "gentlemen" or "pisau cukur~".. tak gentlemen?? what the hell... melalui beberapa temu bual dengan beberapa orang gadis..hehe bajet jew eak.. mostly sumer cakap tak gentlemen... huiiihh mmg macam 2 kew... mmg salah eakk klo pmpn 2 kuar duit dan bukan lelaki? Haram kew? or melanggar tatasusila manusia? tak pown rasanya... klo pmpn itu sendiri yang nak blanja boyfriend dier macam mana? tapi view daripada orang ramai selalu kata yang lelaki itu tak gentlemen la aper la... pada aku la.. tak salah pown klo pmpn yang kuar duit.. biasa jew... nie tak.. asal nak kuar jew mesti lelaki yang kene kuar duit.. yang si boyfriend tu ajarla si girlfriend tu makan duit ko banyak2...pandai sangat.. andai kata ko tu anak dato n diberi 2000 sebulan duit poket oleh ayah ko takpe la... ko mampukan... nie yang berharap duit pinjaman ptptn untuk sara hidup pown serabut nak buat samer.. duit pown cukup2 makan untuk satu sem pastu bajet gentlemen la konon nyew... kuar ngan awek.. blanja~ biler dekat2 akhir sem ternganga takde duit.. pastu mengelabah mintak ngan mak ayah.. bagus la 2.. awek punyer pasal ko susahkan parent ko... B E N G O N G .. itu jew aku mampu cakap... depan awek nak stylor... awek mintak itu ini kasi jew... belakang awek pegang calculator kira bajet.. aper ader hal? aku tau la ko sayang awek ko.. then ta perlu la buat macam 2 skali.. jangan la nak manja kan sangat.. last2 ko gak menyesal... cinta nie bukan sumernya berakhir dengan kebahagiaan.. tul tak... maybe lelaki2 nie percaya about true love or bahasa kampung nyew cinta sejati...myb bagi diorang:- awek aku adalah segala2 nyew pada aku... awek aku tak leh kuar duit klo kuar.. biarla aku susah pown janji awek aku senang... W T F ? klo macam 2 la pemikiran ko aku tak setuju langsung.. awek ko ske la takyah kuar duit.. sedap la sangat.. klo aku pown aku suka...





The point is klo kuar dating tu biar la kongsi2 kuar duit...paren2 orang cakap.. awek blanja makan balak blanja wayang.. camtu kan bahagia.. yang awek2 pown pandai2 la amik hati balak ko.. kesian la skit kat dier... asyik dier jew kuar duit... kata sayang sangat.. duit ngan boy ko mana ko lagi sayang? haa susah nak jawab... post nie pown aku tulis sebab ader la orang2 terdekat aku bunyi2 n mengeluh... bila dengar citer.. alahai B O D O H N Y A K A U ~... n aku sendiri slu dilabelkan pisau cukur~ haha lawak pown ader... bila orang cakap macam 2 kat aku..aku senyum jew... kes dier bila bawak kuar awek ngan member2... g makan then diorang tgk awek aku jew yang slu bayar... tak lama kuar la ayat pisau cukur pada mulut sesorang.. aishhhhh kene kew aku tunjuk buku kira2 perbelanjaan aku ngan awek aku kat korang... aku ngan awek aku da arrange da saper na kuar duit... lantak aku la... ko tak tau ko diam suda... tak suka?? pegi la mati~ haha tapi mustahil la aku akan cakap macam 2 punyer kat diorang... hehe member kot... lastly kepada lelaki kat luar sana berpada2 la blanja awek k.. amik la alternatif or bawak2 la berbincang ngan awek korang... so pada masa hadapan takde la ko kene makan meggi jew sebulan sebab kuar ngan awek.... parah tu der~ k la bye~


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...