Excident di bulan puasa




hurmmm bukan aku la yang excident nyew tapi orang lain... tgh layan naik moto kul 4.00 pagi tiber2 ternampak sebuah kete melongkangkan dirinyew kat seksyen 6 shah alam.. tapi aku sampai lambat la... pemandu dier entah kemana da.. sampai2 da ader kete tunda da tolong tarik pada longkang da.. tanyer2 orang dalam kete tu ader laki ngan pmpn.. tapi tak tau la mana satu.. malas na tanyer lebey2... tapi pelik ribut takde aper takde bole masuk longkang lak... mayb jalan licin kot sebab baru lepas hujan... aku pown mmg tgh malas nak pikir camne leh masuk longkang tu.. korang pikir la sendiri k... k la na tido nie... ngantok!! bye



haa aku attach skali pict kete excident tu... pict pown tak braper clear sebab snap pakai fon murah jew.. aku pown segan gak nak tangkap lebey2 kang aku lak yang masuk longkang..hehehe paper pown kepada kawan2 sumer berhati2 la dijalan raya... da nak kat raya nie.. kang excident tak pasal2 tak balik beraya.. ok taaa~






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...