mac' de



ini citer maser aku kene culik ngan kawan2 g kelantan maser raya itu hari... otw nak pg manchang ternampak la satu kedai namer mac'de kat area mana tah.. tapi kelantan la... klo korang ikut jalan alternatif ke machang 2 mmg jmpa la... klu pada simpang jalan alternatif tu korang aku jmpa kedai nie... time pegi 2 ta berenti la sebab kejar masa.. nak cepat sampai... hala balik baru la aku singgah... sebab aper aku tertariknak masuk kedai... biler aku tgk signboard dier saling tak tumpah macam mcd... tapi cam ader bulatan la kat m dier 2... pastu ader gambar En.kentucky pakai songkok n misai hitam... sebelah kanan lak ader gambar pizza hir... pastu ader tulis 100% bumiputera.. tgk cam stylor jew kedai nie... hak3 ader gabungan mcd,kfc,ngan pizza hut... dier punya menu kene tgk nie... sampai jew kat kedai 2 aku nak gelak pown ader... macam2 ader... mac'de double cheese burger.. big mac'de ader.. banyak la... pastu tanya dier punya pekerja kat situ...

aku :hye... hurmmm bole saya tangkap gambar menu kat sini tak?
pekerja1 :tangkap gambar? bole2
duan :saya pada singapura nie... saya tertarik la dengan menu kat sini... bole eakk..
pekerja1 :singapura?? hurmm jap eakkk...(gerak pegi belakang)
:alamak awak tak bole la... manager ta kasi la...
aku :ala tadi bole.. saya nak promote restorant nie jew.
pekerja1 :yeke.. hurmm sorry la manager mmg ta kasi la..
duan :takut kene saman ke aper??
pekerja1 :maybe la kot..hehehe
aku :klo camtu kasi saya mac'de double cheese burger la..
duan :saya nak ayam goreng mac'de..
yon :big mac'de satu k..
pekerja1 :sumer skali 19.20

adehh down jap... manager dier ta sporting lak... yang pekerja dier lak kene kelentong ngan member aku.. bole dier percaya aku datang dari singapura..hak2 tapi makan mmg murah la... combo burger skali ngan air n kentang goreng dalam rm6 jew kot... tak pasti sebab member yang bayar... hak2.. customer service dier mmg bagus la... siap order dier hantar kat meja... uihhh nie lagi style... klo korang pagi mcd diorang kasi trail jew kan... pastu letak la burger korang atas trail 2 kan3... klo mac'de nie lak.. dier letak dalam bekas bentuk sampan... ader french fries.. sos n mayonis... ngan burger korang pesan 2.. try2 makan.. bole la.. agak sedap gak la... hurmmm bagus gak orang kelantan nie rupanya...diorang bukak kedai camtu untuk bersaing dengan fast food cam mcd, kfc, and pizza hut... kualiti pown bole tahan... murah pown murah.. aku tgk kedai nie pown da ader dua cawangan da.. tapi ta ingat kat ne.. so korang klo g kelantan jangan luper try mac'de kelantan k... hehe bye~

korang zoom la skit k klo nak tgk menu
pakai camera murah aja


burger bekas sampan n air float..yum3

muka dak lapar

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...