Alert



hurmmm orang malaysia nie mmg tak baca signboard la aku rasa.. menda yang tak bole buat pown dier buat.. tak alert langsung... bikin panas jew... bukan nak marah aper... juz nak nasihat skit la kan... plezz la baca signboard tulis aper... ikut la peraturan skit... takde la menyusahkan orang lain... ikot hati rasa nak lempang jew...kes nyew baru2 nie aku pg beli barang kat salah satu pasaraya kat malaysia nie... da siap2 beli brang nak pegi la bayar... ader la aku beli 9 barang... aku pegi la bratur kat kaunter express... kaunter tu untuk 10 barang jew n troli takleh bawak masuk...mean kat situ untuk basket sahaja... time aku beratur nie ada la pakcik nie bawak troli beratur skali.. duk depan aku lak tu... signboard tu kat sebelah dier jew... takleh baca kew aper... aku pown malas nak tegur kang cakap aku kurang aja kew aper kew... biar la kan... pastu aku tunggu jew la.. sikit punya lamer la tgu.. kater kaunter express takkan lamer camni... orang depan nie beli bom kew aper... usha punyer usha... uihh membara hati aku.. barang tak macam banyak lak.. 2 bakul plak tu.. sabar jew la.. pastu time masa orang tu da siap bayar pakcik depan aku nie tolak la troli dier depan skit.. tiba2 dengan tak bagi salam akak cashier 2 marah aku.. cakap troli takleh masuk... nak jew aku maki akak 2.. macam la troli tu troli aku.. pakcik tu sengih2 lak tgk aku.. pastu mengelabah tolak troli 2 keblakang balik... da la ruang kat situ sempit sebab mmg taknak kasi orang bawak masuk troli... dier lagi nak bawak jugak... tapi aku takleh nak salahkan diorang sangat... pihak pengurusan pown satu hal gak.. yang bantai pegi block signboard tu ngan menda menda lain buat aper... da orang lain tak nampak aper dier tulis kat situ... sengal betul.. tapi aku sebagai pengguna pown tau kaunter tu mmg untuk bakul n 10 barang sahaja jew bole bayar kat situ... klo tak takde la namernyew kaunter express... huihhh korang2 pasnie tolong la alert pasal signboard2 nie k... takde la korang menyusahkan orang lain... so take care n selamat beramal k... chow...



klo kiter beratur dari depan mmg tak nampak la betul tak?


tapi at least kiter alert la kan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...