.::hantu jangan tengok!::.

korang percaya tak klo orang tu takut.. dier akan mengeluarkan tenaga lebih daripada tenaga asalnyer..contoh nya macam korang kene kejar anjing la.. biasa nyew korang nie lari slow jew cam kura2.. tiba2 jew korang lari lagi laju pada kuda sebab takut teramat sangat..hehe lebih kurang la camtu la.. tapi klo nak lagi paham korang tgk video nie


video




kepada hantu kat luar sana.. jaga2 dengan orang ini kerana klo korang cuba menyakat dier kemungkinan nasib korang akan samer macam computer nie..hehe nice!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...